Historia jonë

Si filluam dhe cila ishte historia dhe historia e e-shopit tonë Cool-mania? Këtu do të përpiqemi t'ju tregojmë se si ka filluar gjithçka nga viti 2010 deri në kohën e tanishme :) Pra, rrini dhe lexoni shtegun që kemi bërë dhe rrugën që ende po ecim. Ne nuk do të ishim këtu ku jemi tani pa mbështetjen tuaj.

Kjo është SHBA në fillim të udhëtimit tonë :)

ekipi i ftohtë-manisë

Ishte viti 2010...

Ky vit ishte për ekipin tonë viti i krijimit të faqes Cool-mania. E nisëm në një hapësirë modeste, të vogël me 3 zyra dhe një magazinë, në papafingo, ku në muajt e verës ishte si shkretëtira e Saharasë :) Por falë entuziazmit që futëm në të, e morëm si sfidë. se fillimet janë të vështira dhe kështu nuk u dorëzuam pavarësisht vapës apo hapësirës së vogël. Dhe kështu dukej në zyrën tonë në foton më poshtë.

ambientet e vjetra të kompanisë cool-mania

Kështu dukej versioni i parë i faqes së internetit COOL-MANIA

Ne ia dolëm dhe pavarësisht kushteve më të vështira dhe hapësirës më të vogël, ne kemi krijuar versionin e parë të e-shop-it nga viti 2010 ku realisht kishim vetëm pak produkte, filluam sistemin e porosive dhe dërgesën e mallrave. Deri atëherë uebfaqja jonë funksiononte vetëm për 3 mutacione gjuhësore. Megjithatë, ka pasur shumë punë, kryesisht për të kapur të gjitha "mizat ose insektet" që ne i quajmë, që mund të ndodhin gjatë punës së përditshme në dyqanin elektronik, për të drejtuar sistemin e porosive, transportin, rimbushjen e aksioneve dhe ekonomike. dhe detyrimet e faturimit. Ne mësuam gjithçka gjatë funksionimit të dyqanit elektronik :)

Uebsajti i vjetër cool-mania

VITI 2011

Për të fituar ndërgjegjësimin dhe dukshmërinë e dyqanit tonë elektronik dhe për të tërhequr vëmendjen e klientëve të rinj, ne i vendosëm vetes si qëllim të vizitojmë festivalet lokale të muzikës, si BEEFREE 2011, DOWNLOAD festival ZV, etj. - ku prezantuam produktet tona para të rinjve. . Ne arritëm të mbledhim kontakte fillestare, shumë të rëndësishme dhe të marrim reagime nga klientët, dhe gjithashtu në bazë të kësaj zgjeruam segmentin tonë të produkteve të ofruara, i cili fillimisht përbëhej vetëm nga produkte LED, si bluza me drita, rripa ndriçues. , produkte partie dhe të tjera.

festivali pa 2011 web-mania e lezetshme

Shkarkoni prezantimin e festivalit cool-maniashkarko stendën e shitjeve të festivalit cool-mania

VITI 2012

Këtë vit 2012, ne u fokusuam kryesisht në zgjerimin e asortimentit nga rreth 100 produkte në rreth 300 produkte , edhe nëse do të duhej të kufizoheshim në hapësira të vogla magazine rreth 60 m2. Kjo ishte mjaft e vështirë, pasi kutitë e reja dhe të reja me mallra vinin pothuajse çdo ditë dhe mezi kishim ku të lëviznim. Na u desh të gjenim një lloj sistemi sepse kutitë dhe mallrat pothuajse na nxorrën nga zyra, por ne bëmë gjithçka me dashuri dhe prapë u argëtuam :)

Ambientet e mbushura me njerëz të kompanisë cool-mania media leaders ltd

VITI 2013

Erdhi koha kur ne e dinim se duhej të ecnim më tej dhe të gjenim partneritete të reja, produkte të reja dhe vendosëm të vizitonim ekspozitat e elektronikës në Hong Kong. Ekspozitat ishin një përfitim i madh për ne, na ndihmuan të orientohemi në botën e madhe të biznesit. Ishte një mundësi për të marrë kontakte të reja për partnerët e biznesit dhe ne fituam një pasqyrë edhe më të madhe në produktet e reja inovative, tendencat dhe çfarë është "IN" dhe çfarë mund të fillojmë të shesim në faqen tonë të internetit. Dhe pasi mblodhëm kontakte dhe informacione rreth furnitorëve, filluam të lançojmë lloje të tjera të gamës sonë të produkteve, të tilla si kamera, sende spiunazhi ose pajisje të ndryshme interesante ose gjëra të domosdoshme.

Vizitë në panairin e elektronikës në Hong Kongekspozitë hong Kong kompania e liderëve të medias cool-mania

CEO ynë Mario në ekspozitën e madhe në Hong Kong

asiaworld expo mario bruchanik

VITET 2014-2015

Në këto vite 2014 - 2015 vendosëm të certifikojmë me sistemin e menaxhimit të cilësisë ISO 9001 . Për të fituar edhe më shumë besimin e klientëve tanë, ne vendosëm të zbatojmë sistemin e menaxhimit të cilësisë ISO 9001 dhe të hartojmë të gjitha proceset nga marrja e porosive deri tek dërgimi i mallrave, procedurat e ankesave, etj. Të gjitha proceset në kompaninë tonë monitorohen me kujdes dhe kanë procedurat e tyre të sakta për zgjidhjen e tyre. Është padyshim një hap për të rritur konkurrencën dhe besueshmërinë e kompanisë sonë edhe në skenën ndërkombëtare.

certifikata iso 9001 media leaders sro

VITET 2016-2018

Vitet 2016 - 2018 ishin vite kyçe vendimtare për ne në drejtim të krijimit të një faqe interneti krejtësisht të re Cool-mania , duke shtuar shumë funksione dhe duke zgjeruar versionet e gjuhës në 20 (aktualisht kemi deri në 38). Gjithashtu u fokusuam në shtimin e produkteve të reja, prej të cilave kishim rreth 2000 në atë kohë (aktualisht më shumë se 5000). Produkte të reja nga kategori të ndryshme si seksioni automoto, ku kemi marrë bashkëpunim me furnitorë të cilësisë së lartë të kamerave dhe sistemeve mbrapa. Kategoria e produkteve spiune, veglave, artikujve të domosdoshëm dhe madje edhe të festës është zgjeruar gjithashtu. Shtuam një kategori të re bukurie dhe outdoor, e cila gjeti menjëherë fansat e tyre.

pamje e re e faqes në internet cool-mania

VITI 2019

Viti 2019 ishte një vit kyç për ne përsa i përket kalimit në ambiente të reja. Ne arritëm në fazën ku nuk kishim më një vend për të ruajtur mallrat nga furnitorët tanë dhe ishte fjalë për fjalë e nevojshme të transferoheshim në ambiente të reja, vetanake. Jo vetëm gama jonë e produkteve është rritur, por edhe ekipi ynë prej 8 maniakësh të lezetshëm :) Kështu që na u desh të kërkonim ambiente më të mëdha. Dhe kështu shkuam të shihnim magazinën e re me zyra dhe një dhomë paketimi, ku mund të imagjinonim funksionimin tonë të ardhshëm dhe ia dolëm:) Në fund të fundit, gjykoni vetë.

një turne në ambientet e reja të cool-mania

Propozimi origjinal - vizualizimi i showroom-it

Fillimisht ishte vetëm një vend bosh por me mundësi të mëdha për funksionim dhe duke qenë se kalojmë shumë kohë në punë, na duhej të mendonim edhe sesi të përshtatnim dhe harmonizojmë funksionimin e e-shopit me kushtet për komoditetin e njerëzit që punojnë atje, si dhe klientët që do të vijnë për të parë dhe blerë mallrat personalisht. Dhe kështu përgatitëm një vizualizim fillestar se si do të duken hapësirat e punës, magazina, zyrat, ambientet sociale, kuzhina dhe showroom-i , i cili do të shërbejë jo vetëm si një zonë hyrëse për klientët, por edhe si një prezantim i produkteve tona. Pra, ne kishim një vizion dhe mund të fillonin përgatitjet për rindërtimin.

Ekspozita e dizajnit vizual, drejtues të mediave me mani të lezetshme

Dhe ne filluam të rindërtojmë ...

Fillimisht, hapsirat e brendshme, ndarjet e zyrave, showroom-i, magazina etj., filluan të rimodeloheshin . Në të njëjtën kohë, na u desh të merreshim me instalime elektrike, klimatizues, rikuperim, pllaka, trotuare, ambiente sanitare etj. Më vonë erdhi koha për përgatitjen e hapësirave të magazinimit, raftet e grumbullimit të mallrave në dy kate. Përveç kësaj, zyrat ishin të mobiluara nga tavolina dhe karrige zyre, përmes kompjuterëve, printerëve, telefonave, mjeteve të zyrës deri në stilolapsa në tavolina :)

rimodelimi i ambienteve të reja cool-maniapërgatitja e magazinës së drejtuesve të mediaspërgatitja e zonave të ruajtjes së coolmanisë

Nuk harruam edhe reklamimin e ambienteve...

Dhe e gjithë kjo ndodhi duke ruajtur funksionimin e përditshëm të e-shopit në ambientet e vjetra, pasi na duhej të ruanim rrjedhën e qetë të porosive dhe dërgesave të mallrave për klientët tanë. Nuk mund të mungonim modifikimi i hapësirave të jashtme, ngjitja e fletëve reklamuese që njerëzit të na gjenin në adresën e re :)

suvatim cool-mania e ambienteve

Dhe së fundi, zhvendosja e kompanisë dhe magazinës në ambiente të reja

Dhe ky ishte kaos total, sepse funksionimi i e-shopit në ambientet e reja duhej të përshtatej me lëvizjen (gjatë sezonit më të ngarkuar të Krishtlindjeve) dhe në të njëjtën kohë transportimin e mijëra artikujve dhe renditjen dhe ruajtjen e mallrave në raftet duhej të koordinoheshin dhe e gjithë kjo krahas funksionimit normal të e-shop-it dhe përpunimit të porosive , gjë që dukej e pamundur, por edhe ia dolëm :)

kompania e ftohtë-manisë që lëvizambientet e korporatës lëvizin coolmaniarimbushja e aksioneve të mallrave të manisë së ftohtë
drejtuesit e mediave të ambienteve të magazinësbordi i buletinit të kompanisë drejtuesit e mediave me mani të ftohtë

Ne e beme ate! Kompania ka lëvizur, festa e madhe dhe le të shkojmë për të :)

drejtuesit e mediave të kompanisë së festimeve cool-mania

VITET 2020 - deri më sot

Dhe ja si duket kompania jonë sot kur na vizitoni:) E ia dolëm pavarësisht një periudhe shumë të vështirë kur erdhën kohët e këqija të Covid-19 në 2020, gjë që e detyroi kompaninë tonë të mbyllej për disa javë dhe ishte vërtet ndjehet në numrin e porosive totale.
Ne luftuam si gjithë të tjerët, shpresuam për një të nesërme më të mirë dhe vazhdimisht u përpoqëm të ecnim përpara dhe t'ju sjellim produkte dhe përmirësime të reja dhe të reja për ju.

ambiente te reja showroom coolmaniashowroom i drejtuesve të mediave cool-maniavitrinat e produkteve cool-mania

Regjistrimi i markës tregtare ® për COOL MANIA është tashmë zyrtar...

regjistrimi i markës tregtare cool-mania

Ne jemi këtu me ju që nga viti 2010 :)

drejtues të mediave fotografike të ekipit të ftohtë-mania

Dhe ne besojmë se me ju na presin edhe shumë vite të tjera...