Termat dhe Kushtet

Termat dhe Kushtet e Përgjithshme të Shitjes në vijim rregullojnë ofertën dhe shitjen e produkteve dhe/ose shërbimeve në faqen e internetit të tregtisë elektronike www.cool-mania.com ("Faqja e internetit"). Ju lutemi lexoni me kujdes këto Kushte dhe Kushte të Përgjithshme përpara se të porosisni ndonjë produkt.

Media Leaders sro, një kompani e regjistruar në Sllovaki (Numri i regjistrit të biznesit 46 406 999 , kodi tatimor dhe numri i TVSH-së SK2023368787, ka zyrën e saj të regjistruar në Sllovaki, në Dlha 4, 974 05 Banska Bystrica, Sllovaki. Media Leaders është mbajtësi i e -Uebsajti i tregtisë Cool-mania

1. Fusha e aplikimit të faqes në internet

1.1 Dyqani online Cool-mania është i rezervuar për shitje me pakicë. Cool-mania ofron produkte për shitje ekskluzivisht për klientët “përdoruesit fundorë”, pra “Konsumatorët”. Konsiderohet “Konsumator” çdo individ që blen mallra për qëllime që nuk kanë lidhje me ndonjë veprimtari tregtare, artizanale apo profesionale të kryer në biznesin e tij. Nëse përdoruesi nuk është "Konsumator" ftohet të shmangë dorëzimin e porosive në dyqanin online; Cool-mania rezervon të drejtën të mos përpunojë porositë e bëra nga përdorues që nuk janë "Konsumator" dhe çdo porosi që nuk përputhet me politikën e biznesit të Cool-mania.

1.2 Të gjitha informacionet e përfshira në faqen e internetit nuk përbëjnë një ofertë të detyrueshme për shitjen e produkteve në çdo vend ose vendndodhje.

Produktet e ofruara për shitje në faqen e internetit mund të blihen dhe dërgohen vetëm te klientët që banojnë dhe tregojnë si destinacion në mbarë botën.

1.3 Blerja e Produkteve në Uebfaqe u lejohet personave që garantojnë të jenë të paktën tetëmbëdhjetë (18) vjeç dhe janë në gjendje të krijojnë kontrata ligjërisht të detyrueshme.

1.4 Shitja e Produkteve në faqen e internetit përbën një kontratë në distancë të rregulluar nga Nenet 50 dhe vijues. të Dekretit Legjislativ Sllovak N. 206 të 6 shtatorit 2005 (“Kodi i Konsumatorit”) dhe nga Dekreti Legjislativ Sllovak N. 70 i datës 9 prill 2003, që përmban rregullimin e tregtisë elektronike

1.5 Kushtet e përgjithshme të shitjes të zbatueshme janë ato të publikuara në datën e transmetimit të porosisë së blerjes. Ato mund të ndryshohen herë pas here duke marrë parasysh ndryshimet e mundshme rregullatore. Çdo ndryshim do të jetë efektiv që nga data e publikimit në faqen e internetit

2. Pranimi i kushteve dhe kushteve të përgjithshme të shitjes dhe lidhja e kontratës

2.1 Anglishtja është gjuha e disponueshme për të lidhur kontratën. Kontrata është lidhur në vendet e Bashkimit Evropian, siç specifikohet në paragrafin e mësipërm 1.2

2.2 Klientit i kërkohet të lexojë me vëmendje këto Kushte dhe Kushte. Klienti inkurajohet të shkarkojë, ruajë ose printojë një kopje të tij, si dhe informacion në lidhje me të drejtën e tërheqjes dhe çdo informacion tjetër që Cool-mania ofron në faqen e internetit, përpara ose gjatë procesit të blerjes.

2.3 Për të përfunduar blerjen e një ose më shumë produkteve në faqen e internetit, Klienti duhet të plotësojë Formularin e Porosisë dhe ta dërgojë atë në Cool-mania, në mënyrë elektronike, duke ndjekur udhëzimet që shfaqen në faqen e internetit gjatë fazave të porosisë.

2.4 Duke dorëzuar një Formular Porosie përmes Uebsajtit (përpara), Klienti pranon dhe pajtohet pa kushte të pajtohet me këto Kushte dhe Kushte të Përgjithshme të Shitjes në kontratën e tij me Cool-mania. Në rast mosmarrëveshjeje për disa kushte të përfshira në këto Kushte të Përgjithshme të Shitjes, përdoruesi ftohet të mos dorëzojë asnjë formular porosie për blerje në faqen e internetit

2.5 Cool-mania do të depozitojë formularët e Porosisë në një bazë të dhënash në përputhje me kushtet e ligjit. Klienti mund të ketë akses në Formularin e tij të Porosisë, përmes seksionit " http://www.cool-mania.com/user/in "në faqen e internetit

2.6 Pasi Klienti të ketë dorëzuar porosinë e tij, Cool-mania do të dërgojë një email "Konfirmimi i hyrjes së porosisë" duke konfirmuar marrjen e tij.
Ky email tregon një ekstrakt të elementeve thelbësore të porosisë: të dhënat personale të futura nga klienti, adresën e dorëzimit, detajet e produkteve të porositura (përshkrimi dhe sasia), detajet e çmimit, mënyra e pagesës, kostot e dorëzimit, çdo kosto shtesë eventuale gjithashtu. si informacion mbi të drejtën e tërheqjes dhe një përmbledhje të kushteve dhe kushteve të përgjithshme të shitjes. Klienti merr përsipër të verifikojë korrektësinë dhe të komunikojë korrigjimet eventuale përmes e-mailit [email protected]
Ky mesazh e-mail nuk përbën pranim të porosisë, por vetëm konfirmim të marrjes së saktë të tij nga sistemet e duhura të Cool-mania. Klienti do të gjejë gjithashtu "Numrin e porosisë" të tij personale, i cili duhet të përdoret në çdo tjetër pas komunikimit me Cool-mania.

2.7 Kontrata midis Cool-mania dhe Klientit do të lidhet vetëm kur Cool-mania konfirmon se porosia është pranuar me email "Konfirmimi i porosisë dhe dërgesës"

2.8 Çdo email i dërguar klientit që njeh statusin e porosisë së tij (si p.sh. email i "Kërkesë për informacion të mëtejshëm" ose email i "Njoftimit për vonesën e dorëzimit"), ose komunikim gojor në lidhje me porosinë nuk duhet të konsiderohet si pranim i tij.
Përfundimi i kontratës bëhet me dërgimin e produkteve të porositura, përveç rasteve kur Cool-mania nuk e ka njoftuar Klientin për mospranimin e saj, ose klienti ka kërkuar anulimin e saj.

2.9 Cool-mania rezervon të drejtën të refuzojë ose kufizojë urdhrat që nuk japin garanci të mjaftueshme për aftësinë paguese ose që janë të paplota ose të pasakta. Si dhe porositë në lidhje me produkte që nuk janë më të disponueshme (pa stok)
Në këto fjali, Cool-mania i komunikon me email Klientit sa më shpejt që të jetë e mundur se kontrata nuk është lidhur dhe urdhri i blerjes nuk është pranuar, duke specifikuar arsyet e refuzimit.
Në rast të pagesës tashmë të përfunduar, Cool-mania parashikon rimbursimin e Klientit për shumën e ngarkuar tashmë me një anulim të transaksionit (shih nenin 13. Mënyra e rimbursimit)
Cool-mania rezervon gjithashtu të drejtën të refuzojë porositë nga çdo Klient me të cilin Cool-mania ka një mosmarrëveshje ligjore të vazhdueshme në lidhje me një porosi të mëparshme. Cool-mania mund të anulojë çdo porosi nëse dyshon për ndonjë aktivitet mashtrues dhe mund të refuzojë të përpunojë porosi nga klientët me një histori të mëparshme porosish mashtruese

3. Informacioni i produktit dhe disponueshmëria e produktit

3.1 Karakteristikat kryesore të secilit produkt shfaqen në secilën "faqe informacioni mbi produktin" në bazë të informacionit të dhënë nga prodhuesit. Cool-mania, rezervon të drejtën të ndryshojë çdo faqe të informacionit të produktit pa paralajmërim.

3.2 Cool-mania do të përpiqet sa më mirë të përfaqësojë imazhet sa më afër që të jetë e mundur me produktet e ofruara për shitje.
Ngjyrat e produkteve, megjithatë, mund të ndryshojnë nga ato reale në përputhje me cilësimet e sistemeve kompjuterike të përdorura nga përdoruesi.
Imazhet në Specifikimet e produktit mund të ndryshojnë gjithashtu në hijen e ngjyrës, madhësisë ose në lidhje me çdo aksesor të produktit. Për qëllime të marrëveshjes së blerjes do të mbizotërojë përshkrimi i produktit i përfshirë në formularin e porosisë të dërguar nga klienti

3.3 Në faqen e internetit mund të shfaqen gjithashtu informacione mbështetëse për blerjet e një natyre të përgjithshme, të tilla si ato që gjenden, për shembull, ose në Udhëzuesin e blerjes së fjalorit.
Ky informacion ofrohet si material i thjeshtë informues gjenerik, që nuk korrespondon me karakteristikat reale të një produkti të vetëm. Për qëllime të marrëveshjes së blerjes do të mbizotërojë përshkrimi i produktit i përfshirë në formularin e porosisë të dërguar nga klienti.

3.4 Në "faqen e informacionit të produktit" për çdo produkt ka një seksion të veçantë që përmban informacione rreth "Disponueshmëria e produktit". Klienti mund të blejë vetëm produkte me deklaratën e mëposhtme "Në magazinë".
Në rast se statusi i produktit është “ Jo i disponueshëm ”, klienti mund të vazhdojë me rezervimin e produktit dhe Cool-mania në emër të klientit do ta porosisë atë tek furnizuesi. Kur produkti të jetë i disponueshëm, Cool-mania do të njoftojë Klientin përmes emailit.

3.5 Ju lutemi vini re se shtimi i një produkti në Shportën e Blerjeve nuk do të thotë që produkti i rezervohet automatikisht Klientit.
Produkti është ende i disponueshëm për blerje nga klientët e tjerë deri në dorëzimin dhe njoftimin e konfirmimit të porosisë nga Cool-mania, në përputhje me këto Kushte dhe Kushte të Shitjes.
Mund të varet nga porositë e blerjes së njëkohshme në faqen e internetit. Është e mundur, për arsye teknike, që një "produkt i disponueshëm" të dalë jashtë stok pas transmetimit të porosisë, dhe për këtë arsye është e nevojshme të pritet për një furnizim të ri. Në këtë rast, Klienti do të informohet menjëherë me e-mail (“Produkti i rezervuar” ose “Vonesë në dorëzim”) dhe mund të kërkojë të anulojë porosinë në çdo kohë përpara dërgesës së produktit duke klikuar në butonin “anuloni” që gjendet në e-mailin.

3.6. Në rast të mos disponueshmërisë së produktit të porositur, Klienti do të njoftohet me e-mail menjëherë dhe në çdo rast brenda tridhjetë (30) ditëve nga dita pas transmetimit të porosisë. Nëse pagesa ka përfunduar tashmë, Cool-mania siguron njëkohësisht rimbursimin e Klientit për shumën e ngarkuar tashmë me një anulim të transaksionit. (shih paragrafin më poshtë: 13. Procedurat e rimbursimit)

4. Çmimi, kostot e transportit, taksat dhe detyrimet

4.1 Të gjitha Çmimet e publikuara në Faqe janë në Euro (Euro) të konvertuara në monedha të tjera sipas kursit aktual të këmbimit. Ato përfshijnë TVSH-në (20%) nëse Produktet dërgohen dhe dorëzohen në mbarë botën.

4.2 Cool-mania rezervon të drejtën të ndryshojë çmimin e Produkteve në çdo kohë. Kuptohet që çmimi i Produktit që do t'i ngarkohet Klientit është ai i treguar në Uebfaqe në momentin e dorëzimit të Porosisë. Rritja ose ulja eventuale pas transmetimit të porosisë, nuk do të merret parasysh.

4.3 Çmimi i produktit nuk përfshin kostot e transportit. Kostot e dorëzimit i ngarkohen klientit dhe do të paguhen nga klienti së bashku me pagesën e çmimit total të porosisë.
Shuma për të gjitha porositë është 8 euro (me TVSH) në Shportë gjatë procedurës së blerjes online dhe para përfundimit të saj, si dhe në e-mailin “Konfirmimi i porosisë dhe dërgesës”.

4.4 Çmimi total i porosisë (me një tregues të veçantë të kostove të dorëzimit dhe çdo shpenzim tjetër shtesë) tregohet gjithmonë në Shportë në fund të procedurës së blerjes". Ky total (i cili do t'i tregohet klientit në "Hyrja e porosisë konfirmimi " dhe në emailet "Konfirmimi i porosisë dhe dërgesës"), do të jetë shuma totale e detyrimit nga Klienti në lidhje me porosinë e blerjes. Asgjë nuk i detyrohet Klientit më shumë se kjo shumë, përveç detyrimeve doganore eventuale (shih paragrafin më poshtë) .

4.5 Transporti në disa destinacione shumë specifike mund të kërkojë tarifa dhe kosto shtesë që mbulohen nga marrësi dhe paguhen me dorëzimin e produkteve direkt tek autoritetet tatimore dhe doganore ose tek korrieri. Klienti dëmshpërblen Cool-mania nga këto taksa, taksa dhe tarifa. Megjithatë, çdo taksë, taksë, shpenzim ose detyrim tjetër i mundshëm i parashikuar nga ligjet e secilit vend specifik në të cilin Produktet dërgohen dhe dorëzohen do të përballohen tërësisht nga klientët.

5. Si të blini

5.1 Blerja e produktit në faqen e internetit është e mundur me ose pa regjistrim. Regjistrimi i mundëson Klientit të ketë një sërë shërbimesh shtesë, duke krijuar një Profil Personal.

5.2 Në eshopin online, Klienti zgjedh zgjedh dhe shton në Shportë produktet e disponueshme dhe të porositura, siç përshkruhet në "Faqja e Informacionit të Produktit" përkatëse. Gjatë hyrjes së porosisë, Klientit i kërkohet të japë informacione të caktuara personale (të dhënat personale, destinacionin e të dhënave, numrin e telefonit fiks dhe celularin, adresën e postës elektronike); dhe futni detaje të vlefshme të kartës së kreditit për të cilën është ligjërisht përgjegjëse, ose mënyra të tjera pagese (siç parashikohet nga këto Kushte dhe Kushte të Shitjes).

5.3 Cool-mania rezervon të drejtën të kërkojë informacion dhe dokumentacion shtesë për të konstatuar identitetin dhe pronësinë e Klientit për të kryer pagesën. Klienti garanton që të gjitha informacionet e dhëna janë të vërteta, të sakta dhe të plota (shih paragrafin vijues mbi mënyrën e pagesës).

5.4 Pas vendosjes së porosisë (përcjellur), Klienti ftohet të printojë ose të ruajë një kopje elektronike të saj dhe të ruajë ende kushtet aktuale të përgjithshme të shitjes, në përputhje me dispozitat për shitjen në distancë.

5.5 Klienti që ka bërë porosinë me një Log In (do të thotë se ai është një klient i regjistruar dhe ka krijuar profilin e tij).

5.6 Pasi i konfirmon klientit marrjen e saktë të formularit të porosisë (shih pikën 2.6), Cool-mania përpunon porosinë dhe verifikon të dhënat e futura nga klienti, mënyrën e pagesës, përgatitjen e produkteve në magazinë. Në disa raste mund të ketë nevojë për një kontakt telefonik me klientin ose të kërkojë dokumentacion shtesë (shih paragrafin Mënyra e pagesës)

5.7 Cool-mania komunikon pranimin e porosisë duke dërguar emailin "Konfirmimi i porosisë dhe dërgesës" që përmban një përmbledhje të informacionit të përfshirë tashmë në Formularin e Porosisë: të dhënat e synuara, përshkrimi dhe sasia e produkteve të porositura, mënyra e pagesës, dorëzimi i të dhënave.

5.8 Në rast refuzimi, Klienti do të njoftohet nga Cool-mania sa më shpejt të jetë e mundur (dhe në çdo rast brenda 30 ditëve nga data e vendosjes së porosisë) duke dërguar një email "Njoftimi për anulimin e porosisë" që përmban arsyet. Në rast të pagesës tashmë të përfunduar, Cool-mania ofron në mënyrë kontekstuale rimbursimin e Klientit për shumën e ngarkuar tashmë me një anulim të transaksionit (shih nenin 10. Mënyra e rimbursimit)

6. Mënyrat e pagesës

Siç u përmend në paragrafin 4.2 (Çmimi i produktit, kostot e transportit, taksat dhe detyrimet) Ju lutemi vini re se të gjitha transaksionet, duke përfshirë monedhën, përkthehen në euro pas pagesës nga klienti.

6.1 Pagesa me kartë krediti

6.1.1 Në rast pagese me Kartë Krediti, shuma e lidhur me blerjen do të debitohet nga Banka menjëherë, në përfundim të transaksionit të kryer nga Klienti online.

6.1.2 Në momentin e vendosjes së porosisë nga klienti, sesioni i internetit do të ridrejtohet nga Uebfaqja në një faqe të sigurt në faqen e internetit të GP WEBpay (SSL). Në këtë faqe interneti, klienti do të jetë në gjendje të kryejë pagesën e Çmimit
Në asnjë moment gjatë procesit të blerjes Cool-mania nuk është në gjendje të dijë informacione për kartën e kreditit të Klientit. Të dhënat nuk janë të aksesueshme nga Cool-mania ose palë të treta, as në kohën e vendosjes së një porosie ose në periudha të mëvonshme. Asnjë arkiv i Cool-mania nuk ruan të dhëna të tilla. Në asnjë rast Cool-mania nuk mund të mbahet përgjegjëse për çdo abuzim mashtrues ose të paligjshëm nga palët e treta, me pagesën e produkteve të blera në faqen e internetit

6.1.3 Cool-mania rezervon të drejtën t'i kërkojë klientit, me e-mail, të dërgojë një kopje të pjesës së përparme / të pasme të një karte identiteti të vlefshme. Kërkesa me e-mail do të specifikojë periudhën brenda së cilës dokumenti duhet të merret nga Cool-mania. Në çdo rast ky afat nuk do të jetë më shumë se 5 ditë pune. Në pritje për dokumentin e kërkuar, urdhri do të pezullohet. Në rast kërkese, Klienti kërkohet të dërgojë të gjitha dokumentet e kërkuara brenda afatit të caktuar. Nëse Cool-mania nuk i merr këto dokumente brenda kohës së kërkuar si në kërkesën me e-mail ose merr dokumente të pavlefshme ose të skaduara. Kontrata do të jetë në përputhje me dhe për qëllimet e Art. 1456 cc, dhe porosia do të anulohet më pas, përveç të drejtës për kompensim për çdo dëm që mund të përballet Cool-mania si rezultat i sjelljes së klientit. Zgjidhja e kontratës, Klienti do të njoftohet me e-mail, jo më vonë se 2 ditë pas përfundimit të afatit për dorëzimin e dokumenteve të kërkuara nga Cool-mania dhe do të rezultojë në anulimin e porosisë dhe do t'i kthehet shuma e paguar. Nëse Cool-mania merr dokumentacionin e kërkuar brenda afatit të caktuar, kushtet e dorëzimit, pra marrja në dorëzim e produktit nga korrieri, do t'i komunikohen klientit pas konfirmimit të transaksionit nga Qendra për parandalimin e rrezikut të mashtrimit.

6.1.5 Cool-mania nuk mund të dijë dhe nuk ruan të dhënat në asnjë mënyrë të lidhur me kartën e kreditit të Klientit ose me ndonjë mjet tjetër pagese të lidhur me atë llogari).

6.2 Transferta bankare

6.2.1 Klientët mund të paguajnë nëpërmjet transfertës bankare. Mallrat e porositura do të dërgohen pasi të kemi marrë pagesën.

Numri i llogarisë : IBAN: SK9802000000002952352651

Adresa e Bankës së Marrësve:
Vseobecna uverova banka
Mlynske nivy 1
829 90 Bratislavë 25
Sllovakia

Kodi SWIFT (BIC): SUBASKBX

Simboli i ndryshores (referenca) : Numri juaj i porosisë

6.3 Porta e Pagesave FONDY

Porta e Pagesave FONDY është një mënyrë e thjeshtë dhe e sigurt për të paguar online. Porta e Pagesave FONDY është nën mbikëqyrjen e Bankës Kombëtare / Numri i licencës FCA MB, nr. 900705). Pasi të zgjidhni opsionin e pagesës, do të ridrejtoheni në faqen e bankës. Kur paguani me kartë, duhet të vendosni të dhënat e kartës suaj të kreditit. Pagesa juaj do të kreditohet brenda pak minutash. Në këtë mënyrë ju paguani me një kartë krediti nëpërmjet internetit ose një transfertë të shpejtë bankare online. Kjo formë pagese nuk tarifohet.

Për më shumë informacion, vizitoni faqen tonë të internetit: https://fondy.io/

Ju lutemi mos hezitoni të na kontaktoni: [email protected]

7. Dërgesa

7.1 Termi "dërgesë" i referohet momentit në të cilin Cool-mania ia besoi produktin Transportuesit të përcaktuar që merr produktin në krye (kriteret mund të ndryshojnë në varësi të llojit të produktit të porositur dhe destinacionit)

  • Zakonisht mbërrin brenda 5 ditëve pune (mund të ndryshojë në varësi të vendit të destinacionit)
  • Postë Ndërkombëtare e klasit të parë 'Nënshkruar për' dorëzim - Ndërkombëtare 'nënshkruar për '
  • Shërbimi korrier GLS - Dërgesë ndërkombëtare

7.2 Kushtet e dërgesës dhe kushtet e dorëzimit përmenden në mënyrë specifike në lidhje me produktin individual në çdo "faqe informacioni mbi produktin" përkatëse. Kushtet e dërgesës do të hyjnë në fuqi nga data e transmetimit të porosisë, përveç nëse specifikohet ndryshe

7.3 Nëse shumë produkte porositen njëkohësisht me status të ndryshëm disponueshmërie, Cool-mania do të kryejë vetëm një dërgesë. Dërgesa do të bëhet duke respektuar kohëzgjatjen më të gjatë (p.sh. në rastin e 1 produkti të porositur me statusin "Jashtë stok", së bashku me një produkt me status "Në magazinë", të dy produktet do të dërgohen me kohë transporti më të gjatë, pra 30 ditë).

8. Dorëzimi: Tarifat dhe kushtet

8.1. Dërgesat e produkteve bëhen në adresën postare të destinacionit të përcaktuar nga Klienti në Modulin e Porosisë.

Tarifat e paketimit dhe dërgesës

Standard në mbarë botën - 8 € (dorëzimi në mbarë botën)

dërgesa në mbarë botën

8.2 Klientit i kërkohet të raportojë çdo veçori të veçantë në lidhje me vendndodhjen e dorëzimit të produktit. Në rast se jepen informacione dhe detaje të gabuara, ngarkimi i çdo shpenzimi shtesë që Cool-mania do të përballojë për të përfunduar dorëzimin e Produktit do të jetë në ngarkim të Klientit.

8.3 Dorëzimi i porosisë i referohet nivelit të rrugës. Ne nuk dërgojmë në kutitë postare, zyrat postare dhe nuk dërgojmë në një kompani të tretë të përfshirë në transport / transport mallrash.

8.4 E gjithë përgjegjësia dhe rreziku për mallrat e blera i ngarkohen Klientit që nga momenti kur shërbimi postar ka nënshkrimin e marrësve.

8.5 Çdo çështje në lidhje me fizikun, korrespondencën ose plotësinë e mallrave të marra duhet të raportohet menjëherë nga Klienti në Cool-mania dhe jo më vonë se 5 ditë nga data e dorëzimit duke raportuar me e-mail në [email protected]

8.6 Në rast se Klienti kërkon të ridërgojë produktin e blerë, Cool-mania do të vazhdojë me një dërgesë të re duke rezervuar të drejtën për të bartur tarifën, përveç kostove, edhe koston e kthimit të Produktit në Cool-mania.

8.12 Në rast se produkti i blerë nuk dorëzohet ose vonohet duke respektuar kushtet e dorëzimit të treguara në seksionin Specifikimet, Klienti mund ta raportojë atë përmes emailit: [email protected] . Cool-mania do të shqyrtojë ankesën dhe do t'ia njoftojë menjëherë rezultatin klientit nëpërmjet postës elektronike brenda një maksimumi pesëmbëdhjetë (15) ditësh pune.

9. Kthimet: E drejta e Tërheqjes

9.1 Në përputhje me nenet 64 dhe vijues. të Kodit të Konsumatorit (Dekreti Legjislativ Nr. 206/2005), Klienti "Konsumator" ka të drejtë të tërhiqet nga blerja e Produktit pa penalitet dhe pa dhënë asnjë arsye specifike, brenda (14) ditëve nga marrja e produktit. Sipas kushteve të përcaktuara në pikat e mëposhtme

9.2 Cool-mania i jep Klientit kushte më të mira se sa parashikohen nga Kodi i Konsumatorit (i cili thotë se klienti duhet të dërgojë një njoftim me shkrim brenda 14 ditëve, me letër të regjistruar postare me faturë kthimi) për të ushtruar këtë të drejtë, mjafton të komunikoni do të bëhet brenda 15 ditëve të punës nga data e dorëzimit të produktit, përmes emailit: [email protected] Tema: (“Dëshiroj të aplikoj të drejtën e tërheqjes)

9.3 Duke komunikuar tërheqjen, klienti duhet të tregojë numrin e porosisë (të lëshuar në momentin e blerjes), Produktin ose Produktet për të cilat ai synon të ushtrojë të drejtën e tërheqjes dhe të shprehë qartë qëllimin e tij për t'u tërhequr nga blerja

9.4 Pas marrjes së kërkesës për tërheqje përmes emailit, Shërbimi i Klientit Cool-mania do t'i japë menjëherë klientit udhëzime se si të kthejë produktet. Produktet duhet të dërgohen në adresën e kompanisë të dhënë në faqen e kontaktit.
Produkti duhet të kthehet i paprekur, i papërdorur, i kompletuar me të gjitha pjesët dhe paketimin e tij origjinal (çantat dhe/ose paketimin), në përputhje me kushtet e pikave të mëposhtme 9.5.

9.5 Si të ktheheni - Dërgesa e kthimit nga klienti

9.6 Në rast se tërheqja nuk është kryer sipas Art. 64 dhe vijues. Kodi i Konsumatorit dhe, veçanërisht, nëse Produkti nuk është i plotë nga të gjitha pjesët e tij dhe/ose i shoqëruar nga aksesorët dhe/ose elementët e tij që përbëjnë një pjesë integrale (p.sh., etiketa duhet t'i bashkëngjitet produkteve me vulën e disponueshme, ai është një pjesë integrale e produktit) dhe/ose nuk është në paketimin origjinal, ose edhe kur është i dëmtuar ose i përdorur nga klienti (produktet nuk janë veshur, larë, përdorur) përveç kufirit të arsyeshëm të kujdesit të duhur. nuk përfshin zgjidhjen e kontratës dhe, për rrjedhojë, nuk do të ketë të drejtë për rimbursim të shumës së paguar nga Klienti për Produktin. Produkti do të qëndrojë në dispozicion të klientit në magazinë e Cool-mania, në pritje të marrjes së tij, në të njëjtën kohë duke anuluar kërkesën e tërheqjes.

9.7 Në përputhje me nenin . 67, paragrafi i katërt, i Kodit të Konsumatorit, vetëm pas marrjes së produktit dhe vetëm pas verifikimit të një përputhshmërie pozitive me kushtet dhe procedurat për të ushtruar të drejtat e tërheqjes dhe integritetit (siç specifikohet në paragrafët e mësipërm), Cool-mania, brenda katërmbëdhjetë (14) ditë nga data e marrjes së produktit, dhe në çdo rast brenda tridhjetë (30) ditëve nga data në të cilën Cool-mania u informua për kërkesën për tërheqje, rimbursoni shumat e paguara nga klienti. Rimbursimi do të përfshijë tarifat e dorëzimit, por jo shumën e paguar për blerjen e ndonjë "shërbimi shtesë të dorëzimit"

FORMULARI I ANKESAVE - (duhet plotësimi dhe dërgimi me mallrat e kthyera - aplikoni 2 vjet garanci për defektet e produkteve)

FORMULARI I TERHEQJES - (duhet plotësimi dhe dërgimi me mallrat e kthyera deri në 14 ditë pas marrjes së produktit)

10. PROCEDURAT E RIFUNDIMIT

10.1 Rimbursimi do të kryhet me një anulim të transaksionit të pagesës (nëse pagesa është bërë nga klienti me kartë krediti ose transfertë bankare)

10.2 Në rast mospërputhjeje ndërmjet marrësit të produkteve të treguara në formularin e porosisë dhe që ka bërë pagesën e shumës për blerjen, rimbursimi i shumave, në rast të së drejtës së tërheqjes, do të kryhet nga Cool-mania, atyre që kanë bërë pagesën.

10.3 Siç është përmendur tashmë në Seksionin 4.1, të gjitha transaksionet e kryera nga klientët që banojnë në një vend të Bashkimit Evropian konvertohen në Euro si rezultat i pagesës nga klienti. Për pagesat në monedha të ndryshme nga Euro, Cool-mania ende e kthen shumën në Euro, shuma e monedhës llogaritet më pas në raportin e ndryshimit në ditën në të cilën është bërë rimbursimi. Prandaj, rreziqet e kursit të këmbimit i ngarkohen klientit.

11. Garanci konvencionale

11.1 Produktet e shitura në faqen e internetit mund, në varësi të natyrës së tyre, të mbulohen nga një garanci konvencionale e lëshuar nga prodhuesi ("Garancia Konvencionale"). Klienti mund të mbështetet në këtë garanci vetëm ndaj prodhuesit. Kohëzgjatja, shtrirja territoriale, termat dhe kushtet e përdorimit, llojet e dëmtimeve dhe/ose defekteve të mbuluara dhe çdo kufizim i garancisë varet nga prodhuesi individual dhe tregohen në certifikatën e garancisë që gjendet në kutinë e produktit.

Prodhuesi i Produkteve do të jetë përgjegjës për çdo dëmtim të shkaktuar nga defekte në produkte të tilla.
Kjo lloj garancie ka natyrë vullnetare dhe nuk shton, nuk zëvendëson, nuk kufizon ose përjashton dhe nuk do të ndikojë në Garancinë Ligjore

12. Garanci ligjore 24 muaj për defektet e konformitetit

12.1 Në përputhje me Kodin e Konsumatorëve, të gjitha produktet e shitura në faqen e internetit te "Konsumatori" mbulohen gjithashtu nga Garancia Ligjore prej 24 muajsh që mbulon mospërputhjet me cilësinë e kërkuar dhe të deklaruar në kontrata (sipas neneve. 128 ff. Leg. Nr. 206/2005). Për të marrë shërbimin e garancisë, Klienti duhet të ruajë faturën e porosisë (email "Konfirmimi i porosisë dhe dërgesës" ose shënimi i dërgesës së korrierit ose vërtetimi i pagesës).

12.2 Garancia ligjore prej 24 muajsh mbulon defekte ose mospërputhje të produktit, të padukshme në momentin e blerjes, ekzistuese në momentin e dorëzimit të mallrave, nëse produkti përdoret siç duhet, në përputhje me përdorimin e synuar dhe siç përcaktohet nga Prodhuesi (dispozitat e përfshira në dokumentacionin e bashkangjitur përfundimisht me produktin.
Defekti i konformitetit duhet të denoncohet, me kusht që të revokohet garancia, brenda dy muajve nga data e zbulimit.

12.3 Mallrat konsiderohen të jenë në përputhje me kontratën nëse, në momentin e dorëzimit te konsumatori:

12.4 Prandaj përjashtohen nga objekti i Garancisë Ligjore defektet e përcaktuara nga fakte aksidentale ose përgjegjësia e Klientit ose nga përdorimi i produktit nuk është në përputhje me përdorimin e synuar dhe/ose të specifikuar në dokumentacionin teknik mund t'i bashkëngjiten produktit.

12.5 Në rast të një defekti ose mospërputhjeje të produktit, Cool-mania ofron, pa pagesë për klientin, rivendosjen e konformitetit të produktit: duke riparuar ose zëvendësuar produktin me një tjetër me karakteristika të barabarta ose më të mëdha. Në të kundërt me uljen e duhur të çmimit ose zgjidhjen e kontratës duke rimbursuar shumën e paguar.

12.6 Për të përfituar nga Garancia Ligjore, Klienti duhet të sigurojë para së gjithash dëshminë e datës së blerjes dhe dorëzimit të mallrave. Është e këshillueshme që klienti, për qëllime të provave të tilla, të ruajë një kopje të emailit "Konfirmimi i porosisë dhe dërgesës", të cilin Cool-mania e dërgoi ose çdo dokument tjetër që vërteton datën e ekzekutimit të blerjes (për shembull, shënimi i dërgesës së korrierit ose vërtetimin e pagesës).

12.7 Klienti duhet t'i dërgojë Cool-mania një komunikim specifik, i cili kërkon Eliminimin e mospërputhshmërisë, përmes postës elektronike [email protected] Tema: Produkti është defekt

12.8 Në rastet kur aplikimi i garancisë parashikon kthimin e produktit për riparimin e defektit, produkti duhet të kthehet nga Klienti në paketimin e tij origjinal, i kompletuar në të gjitha pjesët e tij (duke përfshirë paketimin dhe çdo dokumentacion dhe pajisje shtesë). Për të kufizuar dëmtimin në paketimin origjinal, rekomandohet ta vendosni në një kuti tjetër. Duhet të shmanget ngjitja e etiketave ose shiritit direkt në paketimin origjinal të produktit.

12.9 Nëse defekti nuk gjendet ose nëse nuk duhet të jetë një mospërputhje e produktit, në përputhje me Dekretin Legjislativ Nr 206/2005, Klienti do të ngarkohet për çdo kosto të kontrollit dhe riparimit, si dhe çdo kosto tjetër ( transporti, etj.) i mbështetur përfundimisht nga Cool-mania. Garancia është e pavlefshme nëse defekti është shkaktuar nga neglizhenca ose keqpërdorimi i blerësit, mashtrimi, lagështia ose shkaqe të tjera që nuk lidhen me defektet e prodhimit ose prodhimit.

13. Privatësia

13.1 Të dhënat personale të kërkuara dhe të ofruara nga Klienti gjatë plotësimit të Modulit të Porosisë mblidhen dhe përpunohen në mënyrë që të plotësohen kërkesat e Klientit dhe në asnjë rrethanë nuk do të licencohen për palët e treta. Cool-mania u garanton klientëve të saj respektin të rregullave për përpunimin e të dhënave personale, që i nënshtrohen kodit të privatësisë të përcaktuar në Dekretin Legjislativ nr. 196, datë 30.06.2003 dhe ndryshimeve të mëpasshme.

14. Gabimet dhe/ose pasaktësitë në Faqe

14.1 Cool-mania angazhohet vazhdimisht të kontrollojë katalogun në internet për të parandaluar gabimet ose pasaktësitë. Megjithatë, është e mundur që faqja e internetit të përmbajë gabime, pasaktësi ose lëshime. Prandaj Cool-mania rezervon të drejtën për të korrigjuar çdo gabim, pasaktësi ose lëshim që gjendet në faqen e internetit, edhe pasi të jetë marrë përfundimisht një Porosi. Gjithashtu rezervon të drejtën për të ndryshuar ose përditësuar informacionin në çdo kohë pa njoftim paraprak për Klientin.